marți, 27 aprilie 2010

Scrisoare catre Cine

Sa stii ca te inteleg . Sincer . Simtsi nevoia cateodata sa faci shji tu altceva , mai nou , mai palpitant , mai altfel . Shji eu simt asta cateodata , dar pentru ca tin cont de anumite lucruri , imi place sa facem asta impreuna . E mai frumos .
Mie`mi place stabilitatea . Imi da incredere ca , desi fuge zilnic pamantul de sub picioarele mele , totusi .. exista ceva acolo care e stabil . Din pacate , trebuie sa`i dau dreptate celui care a zis ca totul e relativ in viata.
Mai stii cat ne des ne intalneam pana mai ieri ? Shji cat vorbeam la telefon ? Mai stii cum asteptam cu nerabdare clipa shji cum savuram momentele fericite ? Ei , uite , ce ti`e shji cu tehnologia asta moderna .. acum .. mai povestim pe mess o data la ceva vreme ..
Omul creste , se schimba . Viatsa te loveste din toate partsile , iar tu trebuie sa te adaptezi .
Acum catsiva ani , aveam o gramada de vise . Odata cu trecerea timpului .. am realizat cat de nesemnificative erau acele vise :| . Acum am altele .. mult mai mari , mai importante , care pot schimba cursul unei vietsi . Se zice ca un vis fara un plan e doar o dorintsa .. Planul exista . Dar .. ce sa ma fac cu aceste vise atunci cand tsie nu`ti mai pasa ? De unul singur e greu sa duci totul la capat .. daca nu chiar imposibil in unele circumstantse :| .

Imi doresc anumite lucruri mai mult decat orice pe lumea asta . Dar .. ce e de facut atunci cand nu e dat sa fie ? Teoretic , te obisnuiesti cu ideea shji mergi mai departe . Practic , insa , esti blocat . Sensul shji rostul vietsii s`a spulberat shji tu stai in loc . Nu vreau sa se intample asta . Am trecut peste multe , trebuie sa putem face asta . E spre binele ..

Imi amintesc un episod din Grey's Anatomy . Cel in care Izzie , in dimineata zilei nuntsii ei , afirma ca nu stii niciodata ce zi e azi . Astept shji eu o astfel de zi . Una care sa imi demonstreze ca exista soare shji pe strada mea .. ca lupta pe care o port nu e in zadar shji ca visele mele mai au sanse sa se implineasca .

Nu pot . Nu vreau sa ma resemnez shji sa las totul sa treaca . Lupt ! Orice ar fi , incerc sa`mi implinesc visul . Shji daca chiar nu e sa fie , intr`un final , voi intelege . Dar nu ma las fara lupta ! Nu pot shji nu vreau .

Ma duc sa dorm .. In acest fel ma voi apropia mai repede de ziua mea . Ziua care ma va face fericita shji implinita . Se poate . Trebuie doar sa am rabdare ..

Dar oare .. atunci cand ramai fara rabdare , ce e de facut :| .. ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu