joi, 15 aprilie 2010

Pentru o iubire pe care am pierdut`o !

 
Incep prin a`tsi spune ca ... " Te iubesc " shji " Te voi iubi mereu " , indiferent de ce se va intampla .. tu vei avea locul tau special in inima mea , castigat pe drept . Acum .. stiu ce inseamna sa mergi printre oameni , sa te lovesti de ei .. :| sa te uitsi la ei .. shji nici makar sa nu`i vezi .. acum .. stiu ca durerea asta care ma apasa .. ma omoara incetu` cu incetu` .. imi simt sufletul gol .. ma simt goala pe dinauntru .. :| fara tine .. eu numai am nimic .. stiu ca am gresit .. shji ca a fost vina mea shji stiu ca n`o sa mai pot iubi pe altcineva .. In acest univers trist shji pustiu .. ma intreb " de ce ?! " de ce ma agats de aceasta iubire .. ? de ce mai sunt inca vie ? :| cand stiu ca inima mea e a ta .. shji ca tu n`o sa mai fi al meu .. dc traiesc numai in suferintsa shji`n lacrimi .. ? - sunt atatea intrebari fara raspuns ..- Ciudat este .. faptul ca eu .. inca mai cred in " NOI " .. cand stiu ca dragostea este un joc ciudat .. plin de suferintsa .. in care amandoi avem de castigat .. sau amandoi avem de pierdut .. :| insa .. la mine .. lucrurile sau complicat .. am avut de pierdut doar eu .. shji .. din pacate .. am avut de pierdut totul .. adica .. TU .. care erai Universul Meu .. Shji stiu ca e vina mea .. shji crede`ma .. ca ash fi in stare sa fac ORICE sa te aduc inapoi la mine .. sa fim iar NOI .. Imi ziceai " O sa ma pretsuiesti deabea dupa ce ma vei pierde " .. shji chiar asa a shji fost . :| mi`am dat seama de ceea ce simt pt tine , deabea dupa ce te`am pierdut .. shji atunci .. chiar numai puteam sa fac nimic .. dekat sa`n dur .. sa incerc sa supravietsuiesc .. cu toate k imi era greu fara tine .. nimic nu mai era la fel .. totu` era negru pentru mine :| ma hraneam doar cu vise , sperantse , iluzii .. :| Mi`era tot mai greu .. cu fiecare zi ce trecea .. simtseam cum fiecare particica din corpul meu se farama .. in curand .. avea sa numai ramana nimic din ceea ce am fost .. ma transformasem intr`un demon .. :| au fost zile shji noptsi cu diverse tentative .. :| fara Tine .. eu nu am nimic .. am inima rupta`n bucatsi . Peste tot pe unde mergeam .. il vedeam pe el .. numai pe el .. eram afara , singura shji ratacita .. :| imaginea lui in mintea mea devenea tot mai profunda .. era departe .. departe de mine .. departe de noi . Ma ingrop cu siroaie de lacrimi , mii de vise pierdute .. simt ca numai are rost sa traiesc fara TINE .. shji .. stiu ca poate .. e prea tarziu sa te intorci la mine .. cenusa timpului se asterne ushjor peste ruinele sufletului meu .. :| mi`e greu sa mai cred , in povestea aia veche cu suflete pereche .. fara tine .. inima imi sangereaza neincetat .. fara tine ..viatsa mea numai are sens .. chiar mi`ash dorii sa pot raspunde cand aud " TE IUBESC " , dar .. nu am cui :| .. shji .. ramane doar un ecou trist , oprit de buzele mele .. kre shji`au jurat ca le vor saruta din nou pe ale tale . Dar acum .. inclin ochii plini de lacrimi spre cer shji implor alinare divina .. e ziua in care totul se transforma in intuneric .. shji numai exista lume .. shji incerc disperata sa alerg spre ultima raza de lumina , dar .. totul in calea mea moare . Ma simt ca un inger murdar .. cu aripi taiate cersind iertare in zadar .. un inger pe care nimeni pe acest pamant nu vrea shji nu poate sa`l intseleaga .. ce am ramas ?! am ramas doar o umbra pe acest pamant .. un trup plin de amintiri shji regrete , un om fara el insushji , un eu .. nemiscata , incapabila sa se regaseasca , un .. EU fara TINE . Ash vrea sa ma afund in bratsele tale , sa`tsi spun cat te iubesc , sa`tsi spun cat ma durut .. sa devenim iar .. ceea ce am fost candva ... Era bine pe`atunci .. in cadrul acela bine regizat .. Doar prin tine pot visa .. :| doar pe tine te pot iubi ashja .. shji nu ma pot oprii din plans .. :| stiu k imi incalc promisiunea facuta , dar .. lacrimile interioare nu mai pot ramane acolo .. sunt prea multe .. imi cere sa eliberez otrava din suflet . De ce a trebuit sa se intample asa .. ? :| De ce a trebuit sa ne certam .. shji sa rupem relatsia de tot .. ? De ce ?! :| .. In seara in care m`am despartsit de el .. el .. era deja cu alta .. :| ma inlocuise ashja de repede .. nu i`a pasat de sentimentele mele , de viatsa mea .. de ceea ce avea sa urmeze dupa despartsirea asta cruda .. de ce ash fi in stare sa fac pt el .. NU i`a pasat deloc ! In seara in care a decis c`ar fi mai bine sa aflu shji eu ca am terminat`o definitiv .. am inceput sa ma intreb de ce ? :| de ce vrea asta .. ? de ce tocmai acum .. cand ma dedicasem lui .. oare de ce a ales sa gaseasca o alta EA ? - pentru ca nu eram atat de buna pt el . - Ma simteam ca ultimul om dupa pamant .. un om secatuit de iubire , shji daca nici macar tsie nu iti pasa .. atunci nu stiu cui ii va pasa .. Ma simteam moarta pe dinauntru ..  :| shji am inceput sa plang .. am plans ore intregi ..  atunci .. eram in stare de orice .. vroiam sa mor .. vroiam sa ma duc undeva departe .. unde sa fie ceatsa shji intuneric . Vroiam sa mor undeva departe , sa stiu ca iubirea noastra nu va pierii shji inima nu ma va durea . Eu prin tine am descoperit ce inseamna dragostea .. in universul acesta infinit ma simt ca o picatura de ploaie , care .. mai are putsin shji se usuca . Totul s`a prabusit .. ca un stupid joc de domino in fatsa mea .. Poate pentru o clipa .. ai sa crezi ca sunt nebuna , shji poate .. ai dreptate .. poate ashja este .. sunt nebuna dupa TINE .. Tu .. esti tot ce am visat , tot ce mi`am dorit .. shji vreau sa fiu numai a ta .. dar .. nu pentru o clipa .. sau pentru cativa ani , ci pentru o eternitate . Dar .. ce pot face acum ? :| Nimic , decat sa astept clipa revederii shji reunirii noastre .. clipa in care voi fi din nou cum eram inainte .. shji .. ma rog la Dumnezeu ca aceea clipa .. sa vina cat mai curand .. pentru ca suferintsa mea sa inceteze . Simt ca numai pot rezista .. simt ca ma sufoc .. De ce ?! Pentru ca tu .. da ! chiar tu .. esti aerul meu .. fara tine .. nu pot respira .. nu pot traii .. Te rog .. intoarce`te la mine .. shji hai sa fim ca inainte .. numai NOI 2 .. Te iubesc , te iubesc , te iubesc .. iar .. asta .. este cea mai mare pedeapsa .. sa mii se ia iubirea .. este un sentiment cumplit .. :| dar .. nu . nu cred ca potsi sa itsi imaginezi . nimeni nu poate sa isi imagineze ce simt eu acum . ura shji iubirea .. se lupta pentru a castiga un razboi .. pe care .. eu personal il doresc pierdut :| . Nu vreau sa cred ca timp pentru noi doi nu a mai ramas . Cred ca niciodata nu as putea sa te las sa astepti , nici macar un sfert de ceas . Sperantsa ma ghideaza shji ma face sa trec peste ziua aia blestemata in care el a incetat sa ma mai iubeasca .. acum .. era doar el .. gasind pe altcineva :| .. Sper .. ca tot aceasta sperantsa .. sa ma poata ajuta sa trec peste aceasta noapte lunga ce urmeaza .. :| Mana mea .. scrie dupa dictarea creierului shji a inimi printre lacrimi .. de ore intregi , ochii mei nu mai vad .. :| sunt prea plini de lacrimi shji amaraciune , iar inima mea .. mai are putsin shji inceteaza sa bata . 
Sper , sa te recuperez din nou , iubirea mea , sper , din tot sufletul .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu