marți, 13 aprilie 2010

Apocalipsa iubirii . < / 3

Mi`am luxat inima gandindu`ma la apocalipsa iubirii noastre ce deschide poarta pacatului .
Nu vreau sa`mi inchipui eternitatea fara tine caci ai devenit binele meu suprem .
Imi sfasii pieptul la gandul ca vom zgaria legatura noastra .
Nu`ti lua ramas bun de la dragostea mea , nu ma dezbraca de sentimentul acesta frumos . Voi deveni o umbra oarecare , moarta , fara carne , fara suflet , fara privire .
In fatsa ta devin transparenta , fara de inselare shji minciuna . Te las sa`mi vezi inima cum mi se scurge pe coaste odata cu pasii tai grabitsi ce se indeparteaza cu nebunie de visul meu format din tu shji eu .
Nu ma parasi !
Repezi cuvinte grele , sfarsitul vrea sa ne inhate aruncand varteje de isterie asupra norului ce ne vegheaza .
Ingroapa`mi cerul . Te vreau doar pe tine sa`mi fii deasupra totdeauna shji tu sa fii Zeul meu negru ce`mi face bine .. ce`mi face rau .
Ce ma amesteca shji ma schimba dupa dorinta lui .
Sa`tsi fac pe plac . Sa ma ranesti daca asta`ti provoaca placere .
Sa te am in mine toate secundele shji omoara`mi visele , transforma`te in mintea mea . Sa fii doar tu inauntrul meu !
Sangele meu de vipera tu mi l`ai imblanzit .
Invatsa`ma sa traiesc , sa te iubesc ! Invatsa`ma , educa`ma cum vrei tu sa fiu .
Nu ma parasi ! alunga`mi norul negru de deasupra mea shji ia`ma sub aripa ta , iubeste`ma shji invatsa`ma sa nu mai fiu eu cea dinainte .
Nu ma parasi shji obliga`ma sa fiu eu care tu vrei sa fiu .. ! :|

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu