duminică, 11 aprilie 2010

Ma tem ..

Simt ca m`am pierdut undeva pe drum . S`a pus o sticla groasa intre mine shji mine , intre mine shji visele mele , intre mine shji tine , intre mine shji Dumnezeu . Sunt inca aici , inaintez inca , dar o fac din inertsie . Am nevoie sa ma invetsi din nou sa visez , am nevoie sa ma resuscitezi , sa ma faci din nou sa cred ca pot orice , ca sunt totul shji ca nu am nevoie de nimeni pentru asta .. nici chiar de tine . Dau altora increderea pe care eu nu o mai am , le dau lor ceea ce`am pierdut eu , sperand ca poate ashja , odata cu transformarea lor , ma schimb shji eu :| . Ma regasesc . Mi`e teama ca singurul fir care m`a tsinut ancorata o treapta mai sus se va rupe curand shji am sa cad inevitabil in Lume . Shji .. inevitabil , am sa ma pierd . Mi`e teama ca tot ce m`a miscat nu exista shji mi`e teama ca .. in final , nu voi reusi sa fac nimic cu tot ce am primit .. Cu tot ce am invatat . Am incercat sa pastrez totul , m`am luptat in fiecare zi sa nu ma pierd , sa rezist cu zambetul pe buze , shji .. mai ales cu capul sus :| .. cu incredere .. sa nu ma las furata de ce`i in jurul meu shji sa nu las oamenii sa`mi fure visele , sa mii le zdrobeasca in picioare , sa`mi fure bucuria .. shji mai ales .. pe tine . Simt ca aproape m`au invins .. Mai e un singur fir ce ma tsine acolo , un singur gand , o singura zi .. Mi`e frica .. mi`e frica de tot ce nu voi reusi sa fiu , sa fac shji sa am . Mi`e frica sa nu ajung intr`o zi sa privesc in urma ca totsi ceilaltsi .. cu ochii goi shji tristi . Mi`e frica . Shji nu ma pot bucura de nimic . Nu mai reusesc , acum cand am atat de mult , sa simt macar un sfert din ce eram cand nu aveam nimic . E totul un mare gol . Un mare nimic .. exact la fel ca un vartej , ca o gaura neagra in care se pierde absolut tot .. Singura evadare e ziua in care nu am incetat sa cred .. shji se apropie .
Ma tem de ce va fi dupa . Indiferent de ce va fi .. fie ca e tot sau nimic .. < / 3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu