vineri, 16 iulie 2010

O alta ea ..

Azi .. a fost una din cele mai cumplite zile .. Azi .. Am aflat ca el .. A gasit o alta " Ea " .. Si nici macar asta n`a avut curaj sa faca .. :| Sa ma priveasca in ochi pentru ultima oara si sa`mi spuna adevarul .. Ma simt ca ultimul om de pe pamant .. Ma simt goala pe dinauntru , dar de data asta .. Fara un remediu de inviere .. Si am plans .. ore intregi de plans frenetic , plansul ala adevarat din care cu greu te mai opresti ..
 Uite pentru ce luptam eu .. Pentru o dragoste care defapt .. nu a existat niciodata . Poate nu din partea lui . Nu stiu ce am facut ca sa merit sa fiu tratata asa ... Dar .. In schimb .. Stiu ca ma doare foarte tare .. Simt ca toate visele mele .. S`au spulberat intr`o secunda :| . Da . Atunci cand am aflat ca el .. era cu alta .. Iar eu .. Eu .. Ca proasta imi faceam griji pentru el .. Nu stiam ce se intampla .. De ce nu raspunde la telefon .. Ce a patit .. :| ?! Nimic ;) . Statea cu ea :) . Se bucura de ea ..  Si .. Stiu ca niciodata n`am scapat de ce mi`a fost frica .. Sincer .. Mi`era frica sa nu apara o alta " Ea " .. O alta reflectie infinita in ochii altcuiva .. Poate .. Nu eram destul de buna pentru el .. Nu stiu cu ce am gresit in relatia asta .. Am incercat sa fiu afectiva la tot ce si`ai dorit , intotdeauna sa il sustsin , intotdeauna sa am rabdare .. Cu ce am gresit ?! :| Imi aduc aminte prima intalnire .. Primul sarut pe care mii l`a daruit .. Mi`aduc aminte de lucruri pe care nu le pot exprima in cuvinte .. O imagine formata din noi 2 .. :| Oare tu sti cum doare .. :| ? Si chiar nu stiu ce sa mai cred . :| Nu pot sa ma prefac ca nu`mi pasa .. E normal sa`mi pese :| . Am fost a lui , chiar daca nu stia nimeni .. In timpul acela nu s`a mai atins altul de mine .. Si .. Un singur lucru stiam sigur : fiecare secunda pe care o petrecusem cu el , nu facea decat sa amplifice durerea pe care aveam sa o simt mai tarziu .. :| Orice as face ma gandesc doar la el .. E mai prezent ca niciodata ! Sta undeva in mintea si in sufletul meu si nu il pot scoate oricat de mult as vrea :| .. Pastrez toate amintirile cu el .. Toate momentele frumoase .. Inevitabil , ma gandesc la NOI .. Dar lui .. A incetat sa`i mai bata inima pentru mine .. Acum era doar el .. Gasind pe altcineva :| ..
De multe ori cand cineva drag itsi vorbeste cateva secunde se intampla sa nu`l ascultsi .. Si ce ? Sunt doar cateva secunde din viatsa ta . Il potsi asculta in alta zi .. Dar poate ca in acea zi acel cineva va muri , iar atunci .. itsi vei dori sa dai o viatsa intreaga doar pentru a`l asculta cateva clipe .. pentru ultima oara :|

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu