luni, 19 iulie 2010

Ajung la concluzia ca viatsa se masoara`n doze .

Cu ce am gresit .. :| ?! De ce nu ma lasi sa dorm linistita ? De ce nu ma lasi sa`mi traiesc viatsa fara tine .. Asa cum faci shji tu cu a ta .. ? Cum sa te sterg din mintea shji din sufletul meu .. Daca esti prezent in mine oriunde as fi .. ? De ce continui sa ma ranesti .. ? Cu ce te ajuta durerea mea ? Shji .. Stiu ca ma consideri doar una in plus care a fost in viatsa ta .. Ma simt in plus , acolo unde altadata credeam ca sunt totul .. Ma simt pierduta .. Sunt obosita psihic .. iar sufletul meu e din ce in ce mai ranit .. Shji inima mea .. Inima mea a fost lovita , calcata in picioare .. Conturul sau perfect , neted shji pur .. a inceput sa se crape . Inca nu este faramata in bucatsi , doar mici fisuri pe suprafatsa . Shji totusi , la cea mai mica lovitura , crapaturile ar putea deveni mai profunde .
Pare dura , de nesfaramat . Shji totusi .. Fisurile fine s`ar putea adanci , chiar daca profunzimea lor nu se poate ghici deocamdata .. Shji , din pacate nu se pot vindeca .. :| Doar tu le potsi vindeca .. Dar tu .. Esti prea ocupat cu EA . :]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu