joi, 3 iunie 2010

Astazi ..

Astazi .. am trimis un inger sa`tsi bata in fereastra shji sa`tsi spuna k cineva itsi simte enorm de mult lipsa , dar nu i`ai deschis .. Astazi .. as vrea sa`tsi spun k mi`e dor de tine mai mult ca oricand .. Astazi am realizat k dak inchid ochii te simt aproape , chiar dk esti departe .. Astazi .. mi`am dat seama k atunci knd am spus k te iubesc nu a fost o gluma .. Astazi .. daca as putea sa`mi pun o dorintsa ar fi sa numai pleci niciodata de langa mine . Astazi .. te`as strange`n bratse asa cum n`am mai facut`o niciodata .. Astazi .. fiekre ora kre s`a scurs a trecut mai greu pt k nu esti aici .. Astazi .. a plouat in sufletul meu . Astazi .. as vrea sa pot sa`tsi pictez un tablou cu fiekre vis pe kre il am legat de noi . Astazi .. sper sa te gandesti k cineva adoarme`n fiekre seara q tne`n gand . Astazi .. nu mai pot spune nimic .. ce simt depaseste universul cuvintelor omenesti . Astazi .. e doar o alta zi in care m`am gandit la tine . O singura intrebare shji un singur raspuns . O simpla melodie , un sentiment placut .. Sunt chiar aici shji tu nu ma vezi , fiindca tu nu potsi sa vezi ceva in care nu crezi .. Stiu shji vad tot ce se intampla cu tine .. shji doare .. Ochii mei .. s`au saturat de lacrimi amare . Am inchis ochii , sperand ca intr`o zi .. toata tristetsea va disparea .. Uita`te in ochii mei .. shji spune`mi .. Esti fericit acum ?? Zambesc mereu , glumesc mereu , dar .. numai eu stiu ce e in sufletul meu .. Nimic nu doare mai tare , decat lucrul pe care l`ai intseles prea tarziu .. TOT ceea ce`am iubit .. m`a dezamagit .. Chiar daca nu sunt prima .. SUNT SINGURA CARE CONTEAZA . Nu voi fi o fata obisnuita pentru ca am dreptul sa fiu extraordinara .. In spatele oricarui invingator sta cineva care spune : " Am incredere in tine ! " . Traim sub acelasi cer , dar nu avem acelasi orizont .. Spune`mi , daca itsi pun un nor in suflet , o sa iubesti mai mult cerul ?? Nu te gandi cine , cum a gresit , nu te gandi cine a plans cand celalalt a zambit .. :| Viatsa .. este ca la bal mascat .. cand toata lumea isi scoate masca , se duce veselia .. Marea arta a vietsii nu consta in a nu cadea niciodata , ci in a te ridica de fiecare data cand cazi . Lumina`mi bate`n ochi , dar eu tot in intuneric sunt ! Ia`ma de mana shji hai sa fugim in necunoscut .. Sa ai curajul sa risti .. pentru adevarul din inima ta , dar sa nu te mintsi cand il ascultsi .. Nu te lasa invins de rau , dar nici de bine .. Nici tu nu te cunosti .. Candva vei fi surprins de tine ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu