sâmbătă, 17 iulie 2010

Roata vietsii ..

Am ajuns la concluzia ca : ce oferi , aia primesti . 
Mai devreme sau mai tarziu vor poposi toate in ograda ta .
Daca totusi " fentezi " aceasta roata , sa fii sigur ca , odata si`odata , vor apasa pe umerii copiilor tai .
Oferi rau , vei primi amaraciune .
Oferi bine , viata itsi va surade .
Promitsi , desertaciuni vei culege .
Nu tsii mana intinsa pana la capat , disprets vei gasi .
Ai fost gelos , gelozia te va frange .
Nici unul dintre noi nu stapanim lumea , in acelasi pamant vom merge , degeaba pe cruce itsi va scrie Imparat .. Viermii la fel vor suge cadavrul desfigurandu`te .
SA NU UITAM ASTA !
Uneori , viata nu`tsi surade !
Eh .. da , pot spune fara sa gresesc , ca nu`mi surade de loc , totul imi pare cenusiu shji sunt convinsa ca nu numai mie .
Totul a ajuns la un impas .. in care ai inceput sa cautsi motive pentru acel pas pe care rareori in viata ni`l dorim .
M`AM SATURAT ! Este cuvantul pe care imi vine sa`l rostesc in gura mare , acolo , in mijlocul strazii . Fiecare zi este un calvar , fiecare zi inseamna durere , repros shji negare a tot ce a fost frumos shji bun .
Cum potsi tsine`n frau dragostea nebuna de dorinta de a iubi shji a fi iubita mangaindu`le cu privirea ?
De ce ne jucam cu dorinta de a darui shji primii fericire ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu