miercuri, 2 iunie 2010

Amintire ..

De fiecare data cand deschid folderul cu pozele tale , devin melancolica . In dimineatsa asta , am simtsit nevoia de trecut .. am vrut sa ma regasesc , caci m`am trezit de parca am avut amnezie , nu mai stiam de mine .. Am incercat sa te uit , dar nu pot .. :| Simt ca esti peste tot , te vad oriunde , ma gandesc numai la tine .. shji nu intseleg de ce :| . Am inceput sa nu ma mai pot intselege pe mine .. azi te urasc .. te urasc din toata inima mea , pentru ca amintirea ta continua sa ma urmareasca la fiecare pas , la fiecare gand , la fiecare vorba . Ieri te iubeam , te iubeam pentru felul in care credeam ca shji tu ma iubesti .. Shji totusi .. Nu intseleg :| . Cum potsi uri un om peste noapte ?! Cum potsi sa simtsi lipsa unei persoane , dar s`o urasti in acelashi timp .. ?! Cum ?! Nici eu nu mai stiu ce`i cu mine .. Fac asta , sunt constienta :| , dar .. nu stiu cum . Shji nu ma astept ca cineva sa`mi dea un raspuns .. daca eu nu stiu ce`i cu mine , altsii nici atat .
Am ajuns in punctul in care .. pur shji simplu regret ca te`am cunoscut :| . Acum m`am ales doar cu amintirile tale , care ma urmaresc la fiecare pas , cu pozele tale .. shji .. mii de cioburi din suflet ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu