marți, 1 iunie 2010

Strigatul inimi ..

Simt ca raul pune stapanire asupra mea .. Strig spre tine shji astept sa`mi raspunzi . Faptul ca ma simt neascultata , ma face sa cad tot mai mult intr`o stare psihica proasta .. Inima mea este zdrobita in mii de bucatsele .. Traiesc .. respir .. shji incerc sa ma agats de amintiri :| . Amintiri ce mi`au zdrobit sufletul .. Amintiri ce inca se ruleaza`n mintea mea .. Mi`aduc aminte de prima cearta .. Mi`aduc aminte de tot ce are legatura cu tine .. Totul pare a fi un cosmar .. incerc sa ma trezesc la realitate , dar ma tot agats de amintiri legate de tine , de noi ..  Amintirile tale ma ucid incetul cu incetul , secandu`mi toata dragostea de viatsa .. Traiesc intr`un infern , un iad continuu , din care simt ca numai am scapare . Cum s`a ajuns la asta , nici eu nu stiu .. Shji nu pot sa intseleg de ce ..
Cum e posibil ca o iubire asa pura , sa se transforme mai tarziu in ura .. ? Cum ? De ce ? Cum ai putut sa`mi distrugi lumea mea de vise shji sa`mi aduci doar suferintsa in suflet .. ? Ne prefacem ca ne iubim sau iubim prefacut .. ? Ce e defapt iubirea .. ? Cum se ajunge la ea .. ? De ce mai tarziu toate sentimentele sincere se transforma in ura , indiferentsa .. ? Oare iubirea e defapt o iluzie care in contact cu realitatea dispare .. ? Oare e ca un drog .. ? Oare de la Adam shji Eva a mai iubit cineva .. ? Sau dragostea adevarata nu mai exista , caci s`a pierdut odata cu ziua izgonirii .. ? Oare potsi iubii doar pentru o zi .. :| ? Ah .. ce bine ar fi .. :| Acum .. n`ash mai fi in starea asta , n`ash mai avea inima zdrobita .. shji nu ash mai suferii fara ca tu sa sti .. Shji chiar daca ai sti , nu ai putea sa faci nimic :-j .. Sau mai bine zis , nu ai vrea ca suferintsa asta sa inceteze , n`ai vrea sa redevin Eu cea din inainte .. Ce bine era in cadrul acela bine regizat .. Era bine pe`atunci .. Era .. shji din pacate nu va mai fi .. :| Asta pentru ca pe tine nu te`a interesat niciodata .. Asta a fost iubire ? Poate iubirea sa fie falsa ? Oare daca itsi pui in gand sa numai iubesti pe cineva , oare chiar numai iubesti ? Oare pana la urma .. Dragostea e mit , sau realitate .. ? :|
Intre atatea intrebari , mi`e greu sa gasesc raspunsul .. Mi`e greu sa stiu ce simt .. Poate ca tot ce am simtsit a fost doar un vis .. Poate dragostea este confuza .. De ce plecarea ta ma doare asa de tare .. ? De ce ai lasat rani adanci in sufletul meu .. ? De ce nu vi sa`mi curmi durerea .. ?
Unde esti iubire .. ? De ce nu vi ? Alunga`mi tristetsea din noptsiile gri , alinta`ma shji spune`mi de ce sufletul meu numai pentru tine plange ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu