marți, 11 mai 2010

Sperantsa ..

Ce e sperantsa .. ? Sperantsa e totu in viatsa ! Sperantsa adulmeca spre noi la fel cum adulmeca shji hrana . Shji stitsi shji voi k fara hrana nu putem trai . Dar .. nici fara sperantsa :| . Daca n`am avea sperantse , cum am mai putea traii ? Unii oameni prin sperantsa ajung sa aiba tot ce`si doresc . Important e sa aiba sperantsa shji sa creada in ea . Uneori .. poate nu ai niciun chef , crezi ca nu mai e nimic de facut , nu mai e nici o sperantsa ca va fi mai bine . Acest gand e total GRESIT ! Trebuie sa crezi mereu in ceea ce vrei ! Trebuie sa crezi shji sa speri mereu in tine  ! Doar sperantsa te mai ajuta sa ajungi unde itsi doresti . Sperantsa e mereu cu tine , te trage de haina shji itsi vorbeste mereu , dar .. omul nu asculta shji prefera sa mearga mai departe cu incapatsanarea lui . " Eh , lasa ca stiu eu , ca oricum tot nu se intampla ceea ce vreau , numai am sperantsa , nu va iesii nimic bine . " Sperantsa , insa sta shji asculta shji itsi spune : " Omule , de ce esti pesimist ? Eu te astept cu bratsele deschise sa vii in lumea mea . Vino in lumea sperantsei ! Itsi va fi mai bine , crede`ma ! Vei fi mai fericit shji vei stii ce inseamna IUBIREA ! Fii om bun shji crede in mine ! Caci .. fara mine nu vei ajunge departe , decat intr`o lume intunecoasa sau mai rau , poate chiar in cimitir . "
Daca totsi oamenii din lume ar avea sperantsa , viatsa ar fi mult mai frumoasa shji mai buna ! Shji nu ar exista atatea boli shji necazuri .
Ganditsi`va ca suntetsi la munte shji trebuie sa ajungetsi in varful muntelui . Dar .. pe drum , avetsi numeroase obstacole . Cei care au sperantsa shji cred mereu ca va fi mai bine , ajung sa shji traiasca ceea ce cred . Ash vrea sa va dau shji un exemplu , chiar daca sunt mii shji mii de exemple pe lumea asta , care sa confirme ce spun eu .
Daca ne`am da seama cat de puternice sunt gandurile noastre , nu am mai avea nici un gand negativ ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu