joi, 27 mai 2010

Itsi multsumesc ca m`ai facut mai puternica !

Da , dupa toate minciunile , dupa tot teatrul pe care l`ai jucat , dupa atatea amagiri shji planuri distruse .. itsi transmit un mesaj din inima :) . Nu ma interesează daca vei citi vreodata asta , desi mi`ar face mare placere sa stii ce simt . Da . In momentul asta .. ma simt foarte puternica . Totsi nervii , toate loviturile shji tristetsea pe kre mi`ai adus`o .. ma motiveaza acum sa merg inainte . In ziua de azi nu e bine sa aratsi ca ai sentimente . Trebuie sa treci ca un om logic , ratsional , calm .. Asta voi face !
Itsi multsumesc pentru tot , pentru absolut tot , mai ales pentru ca m`ai facut sa plang , pentru ca mi`ai sfaramat inima in bucatsele mici de tot . A fost , cred , una din cele mai importante lectsii de viatsa pe care am invatsat`o pana acum . M`ai ajutat sa realizez ca viatsa e grea .. shji ca nu trebuie sa ai incredere deplina nici macar in persoana pe care o iubesti .. shji cel mai important .. m`ai invatat ca nu trebuie sa imi pun inima pe tava , deoarece ..  e posibil sa fiu din nou ranita :) .
De data asta m`am ars . Data viitoare nu mai patsesc ashja , pentru ca mi`am invatsat lectsia .
Aaa , da .. sa nu uit sa`tsi multsumesc pentru ca m`ai facut mai fericita .. odata cu plecarea ta ! Ma simt ushurata , libera , fericita .. plina de viatsa . Ma voi bucura de fiecare lucru frumos din viatsa mea , dar nu ma voi mai increde in unii ca tine . :) Pt k oamenii ca tine .. nu merita ABSOLUT NIMIC :) !  Pt mine .. sunt niste oameni egali cu 0 ( te simtsi ? naspa daca nu :( . sti doar cum se numesc oamenii care nu se simt .. :-s . ) 
Oricum .. Vreau sa itsi urez sa ai o viatsa exact asa cum o meritsi ( asta daca o meritsi ) .. ! Shji cu asta am incheiat .
Ba nu .. inchei defapt , cu o melodie pe care tsi`o dedic :

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu