joi, 25 martie 2010

Aminteste`tsi ..

Inconstient .. arunca`mi un ultim zambet .. lasa`mi privirea sa se piarda in zarile albastre .. Inneaca`te in vise moarte !  da`mi inapoi verdele stelelor .. dormi in pragul duderii .. arunca`ma`n abisul culorilor de mai .. priveste albul fulgilor , arde`ma in suferintsa ochiilor tai .. poate .. asa vei stinge melancolia iernii ! :| Aminteste`tsi cine sunt . aminteste`tsi moartea visurilor .. lasa`ma sa cred ca n`ai uitat .. Aminteste`tsi zborul muzicii in lumea ta .. lasa`ma sa cred ca inca mai are aripi .. Aminteste`tsi simfonia dulce a marii .. lasa`ma sa cred ca iluziile s`au innecat in amarul ei .. Aminteste`tsi drumul pivirilor noastre .. lasa`ma sa cred ca amintirea ochiilor tai inca ma doare ! :| Aminteste`tsi valsul dragostei in noi .. lasa`ma sa cred ca n`ai pierdut ritmul ! Aminteste`tsi zambetul meu .. lasa`ma sa cred ca tristetsea nu`l ucide .. Aminteste`tsi de intalnirile noastre.. :| lasa`ma sa cred ca inca mai intselegi timpul .. Aminteste`tsi lacrimile mele .. lasa`ma sa cred ca inca mai priveste cerul .. Aminteste`tsi ca te`am iubit .. lasa`ma sa cred ca sufletul tau inca mai e langa mine .. Aminteste`tsi cat de mult am suferit .. lasa`ma sa cred ca`tsi vei putea amintii asta odata .. :| 
Lasa`ma sa cred ca te vei intoarce la mine ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu