sâmbătă, 12 februarie 2011

Imi cer iertare ..

Si`mi cer iertare .. Si ma prabusesc la picioarele lor , sfidata , sfarsita , mult prea extenuata .
Pentru ce imi cer iertare ?
Pentru ca i`am dezamagit .. Inca o data . Pentru ca am fost atat de falsa , incat ei nici macar n`au stiut cat sufar eu . Sunt o bezmetica haotica , fara sens .
Cat m`au durut zambetele ce vi le afisam constant .. numai eu stiu .
Fiecare zambet fals se preschimba intr`un fior al durerii , in interior . Iar mintea mea turmentata si bolnava nu mai e capabila sa perceapa , sa inteleaga .
Ma doare cand urlati la mine , enervati peste masura de nepriceperea mea .
Ma doare cand nu`mi gasesc cuvintele pentru a va alina suferinta voastra .
Din pacate , m`am neglijat atat de des incat am ajuns s`o iau razna , pe culmile disperarii . Si`mi pare rau ca v`am facut sa credeti in mine orbeste .. NU SUNT DEMNA DE INCREDEREA VOASTRA  .
Si totusi .. Am atata nevoie de voi .. Singura nu sunt in stare . Nu pot reusi . E mult prea mult pentru mine .
Poate ca altii s`ar fi descurcat mai bine .. Poate ca altii ar fi fost mai insensibili . Eu insa ............

Sunteti o parte din mine .. Poate pentru ca va iubesc atat de mult . Stiu ca sentimentele mele sunt nesemnificative .. Probabil sunt nesemnificativa chiar EU .
Poate nici nu aveti nevoie de mine . Unii fug din calea mea ..
Si mi`e teama .. De ceea ce va urma ..
Am ajuns la capat de drum . Ma trezesc aici , dupa atata timp de dureri si suferinte .
Inca traiesc . Nu`mi vine a crede . Am trait mereu cu groaza`n suflet , stiind ca se va ajunge aici ..
Mi`e frica de momentele de singuratate .
Ma voi trezi dimineata singura , intr`o casa goala . Ma voi aseza intr`un colt si voi privi peretii goi si stersi , martorii tacuti care nu`mi vor putea aminti cat de fericita familie am avut odata , demult .
Nu va mai fi nimeni care sa ma certe , care sa`mi zambeasca , care sa ma imbratiseze ..
Vor fi doar imagini sterse , amintiri rupte dintr`un rai mort acum , dar care arsese odata de viu .
Veti fi acolo ? Veti straluci pentru mine ?
Sunt intr`o bezna fara iesire . La capat de drum ..

Un epilog .. Ultimul .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu